ردیاب آهنربایی mr1 ده روز شارژ آنلاین

توضیحات:

ردیاب خودرو یکی از بهترین ابزارهای روز دنیا است که به شما کمک می کند تا بر ناوگان حمل و نقل، وسایل نقلیه و دارایی های ارزشمند خود نظارت داشته باشید.

انواع ردیاب خودرو شامل ردیاب های سیمی و سیار یا به اصطلاح آهنربایی است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اما وقتی نوبت به نصب ردیاب ها می رسد، معمولا ردیاب های آهنربایی به دلیل سهولت نصب و استفاده ترجیح داده می شوند.

ردیاب آهنربایی یا ردیاب مگنتی نیازی به نصب ندارد و در هر مکانی قابل استفاده است.

البته دلایل مختلف دیگری نیز منجر شده تا اکثر مشتریان ردیاب های آهنربایی را به عنوان بهترین ردیاب خودرو انتخاب کنند و هنگام خرید ردیاب خودرو به دنبال این مدل از ردیاب ها باشند.

نکات اتصال آسان و امن ردیاب آهنربایی به خودرو

  • به دنبال یک منطقه فلزی صاف، با قطعات غیر متحرک باشید.
  • ردیاب آهنربایی را روی اگزوز یا موتور ماشین سوار نکنید.
  • قبل از چسباندن مطمئن شوید که هیچگونه کثیفی یا باقیمانده چربی روی فلز وجود ندارد.
  • در صورت نیاز، ناحیه مورد نظر را تمیز کنید.
  • مطمئن شوید که طرف آهنربای قاب روی فلز صاف قرار دارد.
  • بعد از نصب شما باید احساس کنید که یک کشش مغناطیسی قوی به دست آمده است.
  • ردیاب را در تمام جهات بکشید تا مطمئن شوید که ایمن است.

کاربردها و مزیت های ردیاب آهنربایی چیست؟

  • نصب آسان و سهولت استفاده

ردیاب های مغناطیسی یکی از ساده ‌ترین و آسان ‌ترین روش‌ های استفاده از فناوری ردیاب ها هستند که نظارت بر وسایل نقلیه و دارایی های با ارزش شما را بسیار ساده تر و کارآمد تر می کنند.

شما در عرض یک دقیقه به راحتی می توانید یک ردیاب آهنربایی را به خودرو یا هر شیء با ارزش دیگری متصل کنید. بنابراین اگر هیچ گونه مهارت فنی برای نصب و سیم کشی دستگاه ندارید اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

زیرا این دستگاه نیازی به سیم کشی و نصب ندارد. در عوض ردیاب فوق از یک آهنربای فوق العاده قوی برخوردار است که نصب آسان آن را برای همه امکان پذیر می کند.

به این ترتیب بعد از خرید ردیاب آهنربایی شما به هیچ کمک یا آموزش حرفه ای برای نصب نیاز نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید.

می توانید این مدل از جی پی اس را به سادگی به قسمت فلزی ماشین بچسبانید.

اگر به دنبال سریع ‌ترین و ساده ‌ترین راه برای اتصال یک ردیاب به خودرو هستید باید برای خرید ردیاب آهنربایی اقدام کنید.

آهنربای به کار رفته در این دستگاه ها دارای استحکام صنعتی بوده و به اندازه ی کافی قوی و بادوام است که حتی در دست اندازهای سخت نیز از ماشین جدا نشود.

  • ردیابی انواع وسیله نقلیه یا اشیاء

یکی دیگر از دلایلی که ردیاب آهنربایی به عنوان یکی از بهترین ردیاب خودرو شناخته می شود این است که ردیابی همه منظوره را برای شما امکان پذیر می کند.

یعنی شما می توانید یک روز از ردیاب برای ردیابی ماشین خود استفاده کنید و روز بعد، از همان، برای ردیابی وسایل دیگر خود استفاده کنید.

بنابراین مشکل سازگاری با این مدل از ردیاب ها وجود ندارد. همچنین شما قادر هستید فقط در عرض چند ثانیه دستگاه ردیاب را از یک وسیله نقلیه جدا کرده و آن را به مکان دیگر متصل کنید.

برخی از مدل های ردیاب آهنربایی به اندازه کافی کوچک هستند که در جیب، کیف، کوله پشتی یا هر جایی قرار می گیرند. بنابراین، شما می توانید از آنها برای اهداف دیگری نظیر نظارت بر رفت و آمد فرزندان، سالمندان و افراد آلزایمری نیز استفاده کنید.

  • ردیابی به صورت محتاطانه

در برخی از شرایط ممکن است شما ترجیح دهید که اشخاص از وجود دستگاه ردیاب شما مطلع نشوند. مثلا گاهی اوقات می خواهید رفتار رانندگان سازمان خود را در حین رانندگی بدون اطلاع آن ها زیر نظر داشته باشید.

در این صورت می توانید برای خرید ردیاب خودرو آهنربایی از شرکت فاتحان؛ عرضه کننده انواع ردیاب خودرو اصفهان اقدام کنید.

از آن گذشته مخفی بودن این ردیاب ها برای مواقعی که خودرو و سایر وسایل نقلیه به سرقت می روند بسیار کارآمد است.

زیرا احتمال اینکه سارقان به وجود چنین دستگاهی در خودروی شما پی ببرند بسیار کمتر از زمانی است که ردیاب با سیم کشی به ماشین متصل شده است. پس می توان گفت این نوع ردیاب دارای کاربرد ضد سرقت برای وسایل نقیه می باشد.

  • باتری داخلی با طول عمر زیاد

یک مزیت ردیاب آهنربایی این است که برای فعال شدن نیازی به برق ماشین ندارد چرا که دارای یک باتری داخلی با ظرفیت بالاست. البته ظرفیت و کیفیت این باتری ها در میزان روشن نگه داشتن دستگاه موثر است و مثلا می تواند بین چند روز تا چند هفته دوام بیاورد.

کیفیت باتری از برندی به برند دیگر متفاوت است. بنابراین هنگام خرید ردیاب خودرو مدل آهنربایی حتما از کیفیت و طول عمر باتری داخلی این دستگاه ها مطمئن شوید.

میزان شارژ باتری را می توان در هر زمان به صورت آنلاین از طریق سامانه ردیابی و اپلیکیشن مشاهده کرد. بنابراین شما می توانید به موقع آن را شارژ کنید و مانع از خالی شدن کامل شارژ باتری شوید.

انواع ردیاب خودرو اصفهان که در شرکت فاتحان به فروش می رسد دارای باتری داخلی قوی جهت نگهداری شارژ برای مدت طولانی است که با ضمانت معتبر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب خودرو با ما تماس بگیرید.

  • ردیابی در زمان واقعی

جی پی اس آهنربایی امکان ردیابی بلادرنگ را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. بنابراین با کمک این ردیاب ها، می‌توانید تقریباً هر چیزی را، در هر زمان و از هر مکان و فاصله، (با دقت چند متر) ردیابی کنید.

مثلا می توانید از مکان خودرو، سرعت و سایر مولفه های دیگر آن در زمان واقعی مطلع گردید. این دستگاه ها از اپلیکیشن ردیابی برای ارسال به ‌روزرسانی ‌های لحظه به لحظه مکان استفاده می کنند.

به این ترتیب، شما می توانید متوجه شوید که یک وسیله نقلیه بر اساس برنامه خود در مسیر قرار دارد یا خارج از مسیر است.

  • مقاوم در برابر شرایط آب وهوایی

اگر بهترین ردیاب خودرو را تهیه نمایید می توانید از بادوام و ضد آب بودن آن مطمئن باشید. این ردیاب ها در برابر آب و هوای سخت از جمله آفتاب، باد، باران یا برف مقاوم هستند. بنابراین، هنگامی که ردیاب را به هر وسیله نقلیه ای میچسبانید، لازم نیست نگران ایمنی ردیاب باشید.

  • طراحی بادوام و جمع و جور

این ردیاب ها دارای طراحی بادوام و کاملا جمع و جور هستند. به طوری که تشخیص آن ها برای دیگران سخت است. آن ها معمولا با رنگ تیره تولید می شوند و همچنین هیچگونه چراغ، صدا یا نشانه ای برای جلب توجه ندارند.
در اصل جذابیت اصلی این دستگاه های ردیاب سادگی آنهاست. با این حال، در طول سال ها به طور مداوم به کیفیت، دوام و کاربرد آنها افزوده شده است.

  • افزایش کارایی ناوگان

به طور کلی یکی از مهم ترین مزایای بهترین ردیاب آهنربایی یا سیمی، افزایش کارایی ناوگان ها است.

برخی از کسب وکارها نظیر ناوگان های تجاری اغلب از ردیاب آهنربایی برای نظارت بر وسایل نقلیه یا دارایی های خود استفاده می کنند.

با نصب دستگاه‌ های ردیاب خودرو بر روی وسایل نقلیه، مدیران ناوگان ها می‌ توانند موقعیت و وضعیت رانندگان خود را ردیابی کرده و همچنین اطلاعات مهمی در مورد کارایی ناوگان خود دریافت کنند.

ردیاب آهنربایی برای کسب و کارهای مرتبط با صنعت حمل و نقل مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • بهبود امنیت
  • بهبود ایمنی ناوگان
  • بهینه سازی مسیرها
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش رضایت مشتریان
  • افزایش ایمنی شخصی
  • کاهش هزینه های عملیاتی
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه
  • افزایش بازدهی ناوگان به دلیل جلوگیری از تخلف و انجام کار شخصی راننده با خودرو

برخی از انواع ردیاب آهنربایی دارای ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند ویژگی دکمه SOS هستند که به دارنده دستگاه امکان می ‌دهد در صورت درگیر شدن در تصادف یا هر موقعیت اضطراری دیگر و به طور کلی هر زمان که احساس خطر خاصی کرد، یک تماس فوری برای کمک برقرار کند.

این ویژگی به خصوص هنگامی که یکی از بستگان مسن شما در حال رانندگی است می تواند بسیار مفید باشد.

جمع بندی

ردیاب آهنربایی یک فناوری‌ بسیار کاربردی از انواع ردیاب های موجود در بازار است. این مدل از ردیاب ها نه تنها برای اهداف کاری، بلکه برای اهداف شخصی نیز بسیار کارآمد هستند.

ردیاب آهنربایی در مقایسه با ردیاب سیمی مزیت ها و کاربردهایی دارد که در این مقاله به آنها اشاره شده است. ویژگی هایی نظیر نصب آسان، سهولت استفاده و ضد سرقت بودن از مهم ترین مزایای این گونه ردیاب ها هستند.

انواع ردیاب خودرو اصفهان در شرکت مستر ردیاب دارای قابلیت استفاده ی چند منظوره هستند که نیاز کاربران به انواع دستگاه جی پی اس و ردیاب را برطرف می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ابعاد

60*40*30 میلیمتر

ارتباط صوتی دارای میکروفن داخلی
باطری داخلی 3000 میلی آمپر ساعت
ردیابی آنلاین دارد
ردیاب همراه آهنربایی مدل mr608
فهرست